Wat is de status van mijn bestelling?
Op deze pagina kun je direct de actuele status van je bestelling zien. Houd je bestelnummer en e-mailadres bij de hand.
Verzending en levering van uw bestelling
Nederlands bezorgadres
Bij ons geldt op maandag, woensdag en vrijdag: vandaag besteld = vandaag verzonden. Dus, als u op maandag, woensdag of vrijdag vóór 15.00 uur besteld, dan sturen we uw bestelling dezelfde dag naar u op en wordt deze de volgende dag door DHL of PostNL bezorgd. Mits zij zich aan hun afspraken houden natuurlijk!
Voorbeeld: u bestelt op woensdag om 13.00 uur in de middag, dan dragen wij uw bestelling dezelfde dag over aan DHL of PostNL en wordt het op donderdag bij u bezorgd. In vakantieperioden of in periodes van grote drukte, kan het voorkomen dat de levering een dag later wordt ingepland door de bezorgdienst.
Belgisch bezorgadres
Als u in België woont, dan gelden dezelfde verzend momenten als in de tabel hierboven, het kan zijn dat de koeriers er wat langer over doen om in België te bezorgen, dus dan moet u er soms 1 of 2 dagen bij optellen.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen boven de €60,- met bezorgadres in Nederland of België betaald u géén verzendkosten. Wij betalen deze voor u. Voor bestellingen onder de €60,- met bezorgadres in Nederland of België betaalt u €4,95 verzendkosten.
Verzendkosten andere landen
Voor andere landen gelden de volgende verzendkosten:
- Duitsland: €9,95 verzendkosten
- Frankrijk: €9,95 verzendkosten
- Zwitserland: €9,95 verzendkosten
- Denemarken: €9,95 verzendkosten
- Spanje: €9,95 verzendkosten
- Portugal: €9,95 verzendkosten
- Kroatië: €9,95 verzendkosten
- Zweden: €9,95 verzendkosten
- Andere landen (binnen Europa): €9,95 verzendkosten
Landen buiten Europa: neem contact op
Vragen over een product
Heb je een vraag over een product? Kijk dan eerst bij de veelgestelde vragen. Staat je vraag daar niet tussen, stel dan je vraag in onze facebook groep. Of stuur dan een bericht via het contactformulier of Whatsapp.
Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt via alle gebruikelijke betaalmanieren producten bij ons afrekenen via IDeal. Je kunt dus gewoon betalen via uw eigen Nederlandse of Belgische bank, creditcard, of met Mobiel bankieren. Je rekent af in de beveiligde omgeving van uw betaalprovider.
Hoe kan ik producten retourneren?
Niet tevreden over je bestelling?
Onze producten worden met veel zorg en aandacht samengesteld. Ben je toch niet tevreden, laat het ons weten — we denken graag mee over een passende oplossing en gebruiken je feedback om verder te verbeteren.
Niet goed, geld terug
Je hebt bij ons een niet-goed-geld-terug-garantie tot 14 dagen na aankoop. Wil je hiervan gebruikmaken, meld je retour aan via het contactformulier met je naam, e-mailadres en besteldatum.
Voedingsmiddelen retourneren
Vanwege hygiëne en voedselveiligheid kunnen voedingsmiddelen waarvan de verzegeling is verbroken of die geopend zijn, niet worden geretourneerd. Zoals ook bij wet geregeld is. Ongeopende, houdbare producten kunnen wél binnen 14 dagen worden teruggestuurd.
Retourkosten.
De kosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de klant.
Retouradres
Boven Zijde 4
5626 EB Eindhoven
Nederland
Vermeld op de retourzending altijd je naam en bestelnummer, zodat we het aankoopbedrag correct kunnen terugstorten. Zodra we je retour hebben ontvangen, storten we het bedrag terug op de rekening waarmee je hebt betaald.
Ik heb een andere vraag
Heb je een andere vraag die hier niet bij staat, geen probleem! Stuur dan een bericht via het contactformulier of Whatsapp.
Telefonisch contact
Wil je liever bellen, dan is dat ook mogelijk. Wij geven de voorkeur aan contact via e-mail of Whatsapp, maar u kunt ons ook bellen op: 06-57986034 tijdens de kantooruren van maandag tot/met vrijdag van 09:00 - 17:00.
Klacht indienen
Als u een klacht heeft, dan betreuren wij dat zeer. U kunt via bovenstaande manieren contact met ons opnemen zodat we dit kunnen oplossen.